.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاري سی و هشتمین سالگرد آیت الله کوهستانی

سی و هشتمین سالگرد ارتحال عالم ربانی آیت الله کوهستانی در بهشهر برگزار شد.

حجت الاسلام سید مرتضی صالحی خوانساری از وعاظ تهران عصر دوشنبه در این مراسم در روستای کوهستان بهشهراظهار داشت: دینمداری از جمله خصوصیات روشنفکران است که جامعه را از ظلمت و جهل دور نگه می دارد و عالمان در ایجاد روشنایی علم و عمل در جامعه سرآمدند.
وی از آیت الله کوهستانی به عنوان عالم وارسته در عرفان و نصیحت و خداباوری نام برد که همه نادیده عاشق ایشان بودند.

این استاد علوم دینی خاطر نشان کرد: تمام شغل های ما از مرجعیت تا روضه خوانی و کارگری و همه و همه هیچ گاه برای ما نجات بخش نخواهند بود و نجات ما در اتصال به خدا ودل به خدا بستن است که این عالم وارسته آیت الله کوهستانی چنین بود که همچنان در آستانه چهلمین وداع از دار فانی عاشقانش برای او عزاداری می نمایند.

صالحی خوانساری همچنین بیان داشت: آیت الله کوهستانی فقیه، ادیب، قرآن شناس، ولایتمدار، خداباور و عارف بود و در جهت هدایت جامعه و تربیت شاگردان برجسته تلاش فراوانی نمودند.

وی همچنین از علما بعنوان رهبران قلم و بیان در جامعه نام برد که باید برای احقاق حق مسلمین قلم فرسایی نمایند و جهان را از شر شبکه های ابلیسی آمریکا و اسرائیل و مرتدها نجات دهند.

صالحی با بیان اینکه اسلام دارای دو نوع کفر است افزود: ابرقدرتها ابلیسهای کافر هستند و بهائیت و وهابیون کفاری از درون اسلام اند که تیشه به ریشه اسلام زده اند و علما باید در این راستا آگاهی رسانی نمایند.

صالحی خوانساری در پایان با گرامیداشت سالگرد شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا (س) و سالروز رحلت آیت الله کوهستانی اظهار داشت: باید اکنون با آگاهی بیشتر زندگی نماییم و طوری باشیم که با زنده علما ارتباط و با درگذشتگان عشق و ارادت و وفا داشته باشیم تا راه نجات و رهایی شامل حال ما شود.

آیت الله حاج شیخ محمد کوهستانی مازندرانی (ره) از علمای برجسته مازندران و شهرستان بهشهر در سال 1308 قمری مصادف با 1267 هجری شمسی در روستای کوهستان بهشهر متولد شد و بعد از عمری فقاهت و پارسایی در 1351 هجری شمسی به ندای حق لبیک گفت و به دیدار معبود شتافت و اکنون در جوار امام هشتم به خاک سپرده شد./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 ارديبهشت 1389
درود خدا بر ایشان باد
کریم یعقوبی 29 تير 1391
روح بلندش شاد باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.319 seconds.